ویژگی های روغن تفنگ

- 2021-09-04-

جزء اصلی روغن تفنگ به طور کلی پلی نیتروسیلیکون است که به طور کلی برای بدن انسان مضر نیست. در واقع، روغن تفنگ نیز یک روغن روان کننده معمولی با برخی مواد معدنی است که می تواند نقش پاک کنندگی را ایفا کند، مانند روغن نگهداری CLP. روغن نگهداری سری CLP-ME بر پایه روغن مصنوعی است و با افزودن انواع فرمول های مصنوعی ساخته می شود. این سنتی غیر سمی، بافت ملایم، خنثی، حفاظت از محیط زیست و عملکردهای دیگر را حفظ می کند و به سلامت کاربران آسیب نمی رساند.

از طرفی وقتی اسلحه شلیک می شود می تواند روانکاری را افزایش داده و سایش قطعات را کاهش دهد. ویژگی منحصر به فرد حذف شن و ماسه آن، میزان شکست تیراندازی را بسیار کاهش می دهد. از آنجایی که CLP-4ME عملی نسبت به محصولات ساخته شده از روغن معدنی عمومی مقاومت دما، زهکشی و روانکاری بهتری دارد و مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی (بیش از 1200 ساعت تست رطوبت) دارد، برخی کشورها از آن برای آمادگی رزمی استفاده می کنند. بایگانی.

اسلحه ها با روغن بیشتری پوشانده شده اند که نه تنها استفاده از آن ناخوشایند است، بلکه مستعد مشکلات نیز می باشد. در مناطق سردسیر، چون دما عموماً پایین است، ویسکوزیته روغن بیشتر می‌شود که باعث می‌شود «پاهای پنهان» قسمت‌های متحرک اسلحه کشیده شود و در هنگام تیراندازی مستعد خرابی خواهد بود. اگر در مناطقی با طوفان شن شدید باشد، روغن تفنگ بیش از حد استفاده می شود و بدنه تفنگ با شن و خاک آغشته می شود و منجر به ساییدگی و پارگی زود هنگام قطعات متحرک می شود. اگرچه روغن اسلحه فعلی دیگر مانند روغن اسلحه قبلی یخ نمی زند و منجمد نمی شود، اما همچنان باید در استفاده از آن دقت بیشتری داشته باشید و هرگز اجازه ندهید که ماشه تفنگ نوع پیچ را لمس کند. یک ماشه خوب معمولاً فرآیند ساخت بسیار دقیقی دارد و حتی مقدار کمی ماده خارجی ممکن است باعث شود که کار نکند.